Zimní soustředění "Hamry 2010"

02.03.2010 10:18

Pátek 19.2.

Na penzion Otakar jsme dorazili v pátek v 17.30 a po ubytování a večeři (uzené s bramborem a okurkou) jsme hned šli vyzkoušet velmi dobře připravené hřiště na malou kopanou 20 x 40 m. Že jsme na míč už skoro neviděli, protože bylo 20.00 hod., nám naprosto nemohlo zkazit chuť si ten fotbálek dát! Když jsme měli dost hry s míčem, tak se sthla nevídaná bitva v koulované o každičký metr území! Po zhruba 30-ti minutové přestřelce začali mít trenéři navrch a protivníka zahnali na zběsilý útěk!! Závěr dne jsme strávili v jídejně, kde je velké projekční plátno, sledovali film "Vesničko má středisková, anebo hráli stolní fotbálek.

Sobota 20.2.

Po budíčku v 7.00 jsme posnídali při hudbě z Juke Boxu. V 9.00 následoval výběh k místní sjezdovce vzdálené asi 1800 m., kterou jsme omrkli a za půl hodinky byli zpět. Ve 12.00 po obědě jsme vytáhli boby a šli si zařádit k té sjezdovce. Vedle ní byl stejný kopec, ale s daleko větší vrstvou sněhu, kterou jsme si vyhradili jen pro sebe a legrace s krkolomnými karamboli bylo na rozdávání. Největší výbuch smíchu vyvolala situace, kdy Gauč ve vláčku na bobech s Fífou, měl po nezvladatelném pádu a několika následujících kotrmelcích zabořenou hlavu ve sněhu, čepici ve vzduchu a za ním jedoucí Fífa ho svýma bobama celého přejel a ještě víc ho zabořil do hluboké závěje!! Když jsme došli domů a převlékli se, byla na stole akorát svačina. V 17.00 přišla na řadu posilovna a my si trošku protáhli tělo na multifunkčním posilovacím stroji, rotopedu, stepperu, posilovací lavici a činkách. Následovala večeře a volná zábava u televize, proložená nebývale dramatickým turnajem dvojic ve stolním fotbálku. Když byla ve 22.00 hod. večerka nikdo neprotestoval a unavení jsme padli na postele!

Neděle 21.2

V 7.00 budíček a nikomu se nechtělo z pod vyhřáté peřiny!! Nastoupil Gauč a rázným způsobem ukončil spánek všem! Následovala snídaně - opět s muzikou z Juke Boxu vybranou trenérama - takže to stálo za to !! Poté volno až do 9.30 hod., kdy následoval výběh na hrad Svojanov cca 3 km, který jsme si prošli a dokonce našli i český granáty v podobě surového nerostu. Pak volná zábava až do oběda. Po malé asi 30-ti minutové polední pauzičce jsme celý natěšení vyrazili opět s bobama k sjezdovce na naše poslední kaskadérské kousky u kterých jsme se tolik nasmáli, až nás z toho bolela bránice! Poté co jsme dorazili celý promočení a zmrzlí domů, ale spokojení a plní nových zážitků začalo balení k odjezdu. Když bylo vše předáno majiteli penzionu, vyzkoušeli někteří z nás speciality místní řecké kuchyně a objednali si smažené chobotnice s hláškami ostatních - "velebnosti jdu blejt " !!

Nakonec společná fotka bezva party ze super sousředění a hurá domů !!